Re: SDI - formy nacisku

Autor: gear (gear_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 13:49:30 MET

Użytkownik "gear" <gear_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja dzisiaj walę do swojego BOK-u. Oficjalnie SDI już nie można a NEO+
> jeszcze nie można. Od znajomego technika też słyszałem o takiej formie
> nacisku ;-) Zobaczymy co mi powiedzą.

Niestety :( nic nie wskurałem. Tam gdzie mieszkam - Piastów pod Warszawą nie
ma ani SDI ani NEO.
A teraz pytanie, jeżeli Piastów ma swoja centralę i Pruszków swoją, to czy
można z technicznego punktu widzenia jakoś tak wszystko poprzepinać żeby
podłączyć mnie pod SDI w Pruszkowie (tam jest dostępne SDI i NEO) ?

pzdr
gear