Re: MPLS w Polsce

Autor: Grzesiek Pawelski (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 13:49:26 MET

On Sat, 8 Feb 2003, robert wrote:

> to wiem, ale ja potrzebuje tego aby miedzy sieciami operatorskimi to sobie
> lazilo. Dialog odpada bo za daleko, Energis za jakosc uslug i podejscie do

raczej nie licz na CSC poki co, wydaje mi sie ze wiekszosc operatorow
oferuje tylko back-to-back na razie. A wogole to co chcesz zrobic?
czy budujesz wlasne PoPy dla uslug voice (poza wlasna siecia MPLS),
w Polsce czy za granica, ile punktow? Czy tylko potrzebujesz polaczyc
oddzialy firmy?

Pzdr,
Grzesiek