Re: SDI - formy nacisku

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 12:56:52 MET

> mnie sie udalo "wywalczyc" sdi w(nie)zabitej dechami podkrakowskiej wiosce
heh;)
> dzwonilem do boku powiatowego po kilka razy w tygodniu, bylem na Wielopolu
> kilka razy, jedna kobieta (chyba rzeczywiscie mi chciala pomoc)

to jest swietna metoda. jakies 10 lat temu w podobny sposob moja babcia
zalatwila sobie telefon. Owczesny kierownik powiedzial jej ze nie wie kiedy
bedzie telefon, ale ze babcia ma chodzic i sie pytac. No to babcia
regularnie 2 razy w tygodniu skladala mu wizyte.
Baaardzo szybko sie znalazly mozliwosci :)

Marcin