Re: SDI - formy nacisku

Autor: Piotrek (cepter_at_NOSPAM.cepter.net)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 22:49:34 MET

In article <b2qtes$ijc$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, Mayo wrote:
> Jest inne rozwiązanie, acz sporo droższe - zamówić FR polpaku - ja rok temu
> założyłem takiego na zabitej dechami mazurskiej wiosce.
mnie sie udalo "wywalczyc" sdi w(nie)zabitej dechami podkrakowskiej wiosce heh;)
dzwonilem do boku powiatowego po kilka razy w tygodniu, bylem na Wielopolu
kilka razy, jedna kobieta (chyba rzeczywiscie mi chciala pomoc)
powiedziala ze sie sprobuje dowiedziec czy sa mozliwosci techniczne
zajelo jej to 6 godzin ale sie nie dowiedziala stwierdziwszy ze nie wie
gdzie bo nikt jej nie potrafi powiedziec.
co innego ze w boku powiedzieli ze moja centrala nie istnieje (istnieje od
3 lat) choc w rozmowie kobieta z boku zapetlila sie i na sam koniec
powiedziala ze w mojej nieistniejacej centrali sdi bedzie w przyszlym kwartale
a probowala mi wmowic ze jestem wpiety do centrali jakies 30km ode mnie.
jak jej zwrocilem delikatnie uwage ze chyba sie myli zaczela terminami rzucac
nie jakimis skomplikowanymi (POTS, ISDN ;))))
w koncu po niecalym tygodniu od rozpoczecia akcji, sami
do mnie zadzwonili ze umowa jest gotowa do podpisania. myslalem ze od podpisania
do podpiecia minie kolejny tydzien a tu mila niespodzianka bo tehcnik
za dwa dni przyjechal. hehe smieshnie wygladal jak sie bal mojego psa
ueheuhe ;)
ale w sumie w niecale 2 tygodnie mialem sdi.
btw technik mi powiedzial ze jestem jedyna osoba wpieta na polke. milo.
pozdrawiam

--
[^:x
	--{ Piotr Szeptynski aka. Cepter      }--