Re: Dostep do sieci w Niemczech

Autor: Olga (olga_z_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 23:01:08 MET

wer wrote:

> Z tego co wiem w niemczech jest to strasznie upierdliwe. Najpierw jest
> autoryzacja na poziomie sieci telefonicznej, a potem u providera. Takie
> maja przepisy.

To niewesolo. Ale sprobuje pod ten numer co Artur podal. A chodzi mi o
sciagniecie tych maili na moj komputer i poczytanie w wolnej chwili, nie
ma to jak nalezenie do list mailingowych :-)))

> Lepiej przejsc sie do kawiarni internetowej i wpiac sie w
> siec.

A w kawiarni internetowej da sie swojego laptopa podlaczyc? Wydaje mi
sie ze nie.... Ale az tak zdesperowana nie jestem, po prostu chodzilo mi
o sciagniecie paruset maili po jakims tygodniu i poczytaniu w wolnej
chwili na laptopiku. Ale jak sie nie da, to trudno, nie pociacham sie :-))

Dzieki za odpowiedz
Ola