Re: Dostep do sieci w Niemczech

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_dziupla.eu.org)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 18:24:45 MET

Olga <olga_at_ntlworld.com> pisze, co następuje:

[4 linie ciach - AB]

> Wyjezdzam na dwa tygodnie do Niemiec i zabieram laptopa. W miedzyczasie
> chcialabym chociaz z raz czy dwa razy sciagnac poczte. W zwiazku z tym
> chcialabym sie spytac czy ktos zna jakis ogolnodostepny numer do
> internetu w Niemczech, gdzie moglabym zwyczajnie przez modem sie
> poalczyc na pare minut i sciagnac te poczte. Oczywiscie odpadaja
> wszelkie providery, na ktore trzeba sie logowac np AOL itp.

Np. Arcor. Numer 0192077, login "arcor-basis", hasło "internet".

> Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
> Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

Raczej nie będzie -- Niemcy mają swój standard gniazdek
telefonicznych. W hotelach można dostać czasem przejściówkę, można to
też kupić w sklepach elektrycznych za parę euro.

--
  / _ | _ )   >>>>>> Artur "Archie" Bartnicki <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<