Dostep do sieci w Niemczech

Autor: Olga (olga_at_ntlworld.com)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 22:12:47 MET

Hej

Nie wiem czy to ta grupa, ale sprobuje :-)

Wyjezdzam na dwa tygodnie do Niemiec i zabieram laptopa. W miedzyczasie
chcialabym chociaz z raz czy dwa razy sciagnac poczte. W zwiazku z tym
chcialabym sie spytac czy ktos zna jakis ogolnodostepny numer do
internetu w Niemczech, gdzie moglabym zwyczajnie przez modem sie
poalczyc na pare minut i sciagnac te poczte. Oczywiscie odpadaja
wszelkie providery, na ktore trzeba sie logowac np AOL itp.

Aha, i dtugie pyutanie. Czy ktos wie jak wygladaja wtyczki do telefonu w
Niemczech? Nie wiem czy moj kabel modemowy bedzie pasowal.

Dzieki z gory
Pozdrawiam
Ola