Re: 80.50.250.14 (13) blad czy zamierzone ?

Autor: Bartosz Kaczynski (bart_at_usun.to.polbox.com.waw.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 13:04:37 MET

Coz Adam - odkryles wlasnie przyczyne "zawieszania sie routerow" neo+ i
iDSL...;-)
Tak powaznie to pewnie jest fajna optymalizacja sieci TpSy...czemu
mialoby sie to nie odbijac? przeciez to styl naszej szacownej.....
Zobaczymy kiedy ta petelke poprawia...ale jak widac moze prezes lubi
patrzec na migajace diody routerow...ja juz jestem w nalogu patrzenia na
modem neo+ - jak diody migaja to sie ciesze jak nie to smuce, a jak nie
migaja to zawsze jest cien szansy ze akurat modem sie zwiesily lampki i
itak dziala inet....
_pozdrowka
_bartek