Re: jaki provider w krakowie?

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 12:22:25 MET

On Fri, 7 Feb 2003 08:38:13 +0000 (UTC) I had a dream that -= N|EB|ESK| =- <niebieski69_at_o2.pl> wrote:
>doradzcie do ktorego providera w krakowie uderzyc by podpiac kafejke? a
>wlasciwie to mala "kafejeczke" ok 10 kompow,
>myslalem o laczu 1mbit. tylko ktory provider nie zedrze ze mnie ostatnich
>pieniedzy, nie bedzie mial przerw jak dsl, i nie bedzie robil problemow.?
>przejrzalem cala liste, natychmiast wyzdrowialem z dsla, ale nie znalazlem
>nic co pomogloby dokonac mi wyboru w krakowie.
>z rozeznania na dzien dzisiejszy, TPSA-dsl bez problemu, KIM - powiedzieli
>ze tepsa im odmawia dzierzawy nowych laczy, NETIA - ma sprawdzic warunki
>tecniczne bo maja kabel zaraz obok.

Po pierwsze nie wszyscy prowajderzy są wszędzie. Są regiony Krakowa, często
niedaleko Rynku, gdzie żaden prowajder poza tepsą nie podejdzie.
Poza tym nie żebym namawiał za tepsą, ale ich DSL działa coraz lepiej
i wkrótce ma być OK.
Zapytaj Ceti, TDC, Futuro, CDP - to pierwsze, co mi przyszło do głowy.
GTS chyba za drogi, ale nie znam cenników.

--
Grzegorz Janoszka
                		odpowiadając POPRAW adres