jaki provider w krakowie?

Autor: -= N|EB|ESK| =- (niebieski69_at_o2.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 09:38:13 MET

doradzcie do ktorego providera w krakowie uderzyc by podpiac kafejke? a
wlasciwie to mala "kafejeczke" ok 10 kompow,
myslalem o laczu 1mbit. tylko ktory provider nie zedrze ze mnie ostatnich
pieniedzy, nie bedzie mial przerw jak dsl, i nie bedzie robil problemow.?
przejrzalem cala liste, natychmiast wyzdrowialem z dsla, ale nie znalazlem
nic co pomogloby dokonac mi wyboru w krakowie.
z rozeznania na dzien dzisiejszy, TPSA-dsl bez problemu, KIM - powiedzieli
ze tepsa im odmawia dzierzawy nowych laczy, NETIA - ma sprawdzic warunki
tecniczne bo maja kabel zaraz obok.

 bede wdzieczny za wszelkie info