Re: DMCA w Polsce?

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.unc.DWAedu)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 21:13:41 MET

--->[Quoting Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl>:]

> :-) siec uczelniana sluzy do celow naukowych lub
> dydaktycznych, natomiast nie jest jej zadaniem pomoc w
> rozpowszechnianiu produkcji rozrywkowych.
>
> taki jest regulamin. nie zastanawiamy sie, czy
> rozpowszechnianie amerykanskiego hitu jest, czy nie jest
> legalne. po prostu, jest to niedozwolone przez nasze AUP.

To jasne, tylko nie odpowiedziałeś na moje pytanie o
techniczny sposób, jak wcielasz postanowienia regulaminu w
życie. No i czy reagujesz na każdy donos.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info