Re: (UK) I-cafe winna piractwa swych klientów.

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 22:42:07 MET

Użytkownik "Mrooveq" <mrooveq_at_mrooveq.eu.org> napisał:

> Moze Ci producenci zebrali by sie do kupy i pozwali TPSA za to
> ze tak ogromne ilosci nielegalnych danych wedruja ich laczami?

Wiesz co? Nasunąłeś mnie tu ciekawą myśl:
Jak może wiecie albo i nie wiecie, w ramach usługi Neostrada klient dostaje
pewną ilość miejsca na dysku TPSA.
Ilość ta w opcji standardowej wynosi 100MB i istnieje możliwość dokupienia
dodatkowej powierzchni.
Jednakże to, co jest najbardziej istotne w tej kwesti, to to, że nawet w
Regulaminie zaznaczone jest, że miejsce udostępniane jest
_na_serwerach_TPSA_, zatem tylko czekać jak BSA nałoży na naszego
dominującego operatora kosmiczne kary za to, że userzy na dyskach Tepsy
trzymają pirackie dane udostępniane przez wszelakie Peer2Peer.

Byłby to niewątpliwie precedens na skalę ogólnoprasową, TPSA ni jak nie
spodziewała by się zadania ciosu z tej strony, ale znając butę tej firmy,
to odwołała by się od wyroku i bylibyśmy świadkami ciekawego wydarzenia:
dwa potężne molochy: telekomunikacyjny i showbuissnesowy procesują się za w
sumie nasze pieniądze o to, że to my, userzy łamaliśmy prawo.
;-)))

--
Rico.