Re: DMCA w Polsce?

Autor: Tomasz Nidecki (Nidas) (nidas_at_earth.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 00:01:22 MET

Witam!
Nie wiem jak to moze wygladac z punktu widzenia polskiego prawa. Ja na
poczatek odeslalbym im odpowiedz w ktorej napisalbym ze kompletnie nie
rozumiem ich maila i prosze o wyslanie go w jezyku polskim (oczywiscie
napisalbym to wszystko po polsku). Mysle ze to moglby byc wystarczajacy
czynnik zniechecajacy ich do dalszego dzialania. Trzeba tez brac pod uwage
mozliwosc ze ktos poprostu robi sobie kpiny z ludzi a "Dwie wieze" z uwagi
na popularnosc sa najlepszym materialem na taki kawal.

Pozdrawiam

--
Tomasz Nidecki (Nidas)
http://www.earth.pl