Re: internetDSL ping jest, serwisow nie ma. brak odpowiedzi na korespondencje.

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Sun 26 Jan 2003 - 00:52:54 MET

On Sat, 25 Jan 2003 21:54:48 +0000 (UTC) I had a dream that Marek Cybulski <flusher_at_flush.neostrada.pl._NO_SPAM> wrote:
> To jest list do telekomunikacji na ktory do dzis nie dostalem
>odpowiedzi. Bardzo bylbym wdzieczny gdyby moglby ktos z was napisac plz
>pod jaki adres mailowo/internetowy mam im wysylac korespondencje
>reklamacyjną

Ale po co? I co oni mają zrobić? Przecież wszystkim tak działa.
Normalne jest, że czasem modem traci synchronizację z ruterem oraz że
czasem giną w próżni pakiety TCP SYN.

Pisz reklamacje o obniżenie opłat, a nie licz na cuda.
Skoro każdy abonent DSL tak cierpi, to czemu niby Ty masz mieć dobrze? :)

--
Grzegorz Janoszka
 www.consulta.pl		odpowiadając POPRAW adres