internetDSL ping jest, serwisow nie ma. brak odpowiedzi na korespondencje.

Autor: Marek Cybulski (flusher_at_flush.neostrada.pl._NO_SPAM)
Data: Sat 25 Jan 2003 - 22:54:48 MET

  To jest list do telekomunikacji na ktory do dzis nie dostalem
odpowiedzi. Bardzo bylbym wdzieczny gdyby moglby ktos z was napisac plz
pod jaki adres mailowo/internetowy mam im wysylac korespondencje
reklamacyjną

z gory dzieki.

p.s. nie mowiac o tym co sie dzieje od dwoch dni . wrocily stare czasy z
listopada gdy lacze osiagalo max 365 Kbit plus jakies krotkie peaki do
400 - 420 Kbit (i do 512 raz na godzine a przeciez ftp z dobrego
szybkiego serwisu to nie jest taki chwiejny pod wzgledem przepustowosci).
Ciekawe czy ktos bawi sie tam (w polpaku) w kolejkowanie pakietow bo
jesli tak to chyba wlasnie sie dopiero tego uczy testujac zachowanie
tego co zmajstruje bezposrednio na klientach. co jakis czas chwile
podziala po czym sa same timeouty. nie mozna doslownie nic zorbic od 6
rano! a pingi jak marzenie. fajnie, fajnie, nie ma co a juz mylalem ze
skonczyly sie moje bole odkad mam ta
coffee-machine-how-to-based-resetowaczke . DAMN!

<quote>