Re: Długie nazwy domen?

Autor: Piotr Meyer (aniou_at_smutek.pl)
Data: Wed 22 Jan 2003 - 11:02:09 MET

autor: Maciej Wierzbicki
msgid: <3E2CFB95.6BC935A6_at_kis.p.lodz.pl>

> Nie powoływałem się na żadną stronę, tylko na RFC1034.

Bardzo Cię przepraszam. Pomyliłem piszących, zaś moje przekonanie
o tym, że Ty byłeś autorem było tak silne, że zaniedbałem dokładnego
sprawdzenia.

Jednak nadal uważam, że dyskutowana domena nie narusza zasad opisanych
w RFC1034 i 1035. Jeśli masz ochotę, to chętnie przeczytam dokładne
i wyczerpujące wyjaśnienie, gdzie popełniłem błąd - jeśli nie, to moją
propozycją jest EOT, wyjaśniliśmy sobie swoje interpretacje i każdy
z nas uważa, że ma rację :-)

Pozdrawiam,

--
Piotr 'aniou' Meyer
              Artificial Networked Infiltration and Observation Unit