Re: Co drgnelo w sprawie p2p? (OT?)

Autor: maciek tkaczyk beerhouser (bhx_at_o2.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 13:59:03 MET

> TPSA bombardowana reklamacjami przysyla za kazdym razem smutnych panow w
> niebieskich
> ancugach, ktorzy odpinaja sdi, przypinaja swoj telefonik, dzwonia na
> centrali, potem pan ziutek
> z centrali mierzy linie, panowie niczego nie stwierdzaja i sobie ida.
> Ostatnio sprawdzali, czy sa homologowane telefony zapiete do sdi....

przy okazji tego co napisales o typach w niebieskim: neo+ mi zakladali i nie
chcialo dzialac,
8 typow bylo z tepsy co 2 dni wpadali. nikt nie zrobil. sam zrobilem po
tygodniu.
ale to nie wazne. wazne, ze koles na jakies moje propzycje rozwiazania
problemu
czy pomysly, odpowiada (przypominam, ze to ten co zaklada neostrade):
" - A nie wiem proszę pana, na sieciach sie nie znam."
Kur* przecie to skandal :) Olsztynska tepsa rulez :)