Re: Długie nazwy domen?

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 08:32:36 MET

Samotnik wrote:

> Sugerujesz, że domena, która nie jest nazwą firmy lub znakiem
> zastrzeżonym jest niezgodna z RFC?

Nie, ale widzę, iż na siłę starasz się, albo udajesz, że nie rozumiesz.

Zgodna z RFC byłaby piloty.com.pl, albo oryginalnepiloty.com.pl albo
sterowanie.com.pl albo nawet uniwersal.com.pl i missuniversum.com.pl.
Żadna z tych domen, o ile mi wiadomo, nie jest nazwą firmy ani znakiem
zastrzeżonym. Hierarchiczność jest zachowana.

W przeciwieństwie do
piloty-zdalnego-sterowania-oryginalne-zamienne-i-uniwersalne.com.pl

> Sorry, ale bredzisz.

Och, tak, ten argument mnie przekonał, żeby zakończyć dyskusję.

--
* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE