Re: Długie nazwy domen?

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 15:28:48 MET

Samotnik wrote:

> Bezpośrednie, nie wiem, dlaczego Ty takiego nie widzisz - jest to
> poddomena .com.pl. Brak zachowania ciągłości hierarchii występowałby w
> domenie
>
> piloty.zdalnego.sterowania.oryginalne.zamienne.i.uniwersalne.com.pl

Nie. Hierarchiczne, to znaczy każdy "człon" odzwieciedla odpowiednie
organizacje. pl- czyli country-code TLD; com.pl - czyli Commercial
Organizations w PL; onet.com.pl - czyli ONET.PL S.A. W KRAKOWIE (jak
podaje whois.dns.pl). Jest to intuicyjne i hierarchiczne. Natomiast
piloty-zdalnego-sterowania-oryginalne-zamienne-i-uniwersalne nie
odzwierciedla niczego, poza faktem wykorzystania DNS do czegoś, do czego
DNS przeznaczony nie jest.

--
* Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE