Re: Zasieg I-DSL , Neo +

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_interia.pl)
Data: Sun 19 Jan 2003 - 09:09:56 MET

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_at_USUN.TO.komorka.org> napisał w
wiadomości news:b0c3l1$ej9$1_at_news.tpi.pl...

> Jest to jedyne rozwiazanie, poniewaz i neo i iDSL sa nieodlacznie zwiazane
> konkretna centrala, a nie obszarem geograficznym.
>
> Pod warunkiem, ze ichniejsza baza danych dziala i jest poprawna.

Fizycznie tak, logicznie nie - jak pada router w Olsztynie to i iDSL w
Krakowie lezy.

Dlaczego - nie wiem i nie pytajcie sie mnie.

Maciej Machacz | mailto:xenes_at_interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979