Re: Zasięg I-DSL , Neo +

Autor: Marcin Patoła (gryrfsbe-rot-13_at_cbyfy.tyvjvpr.cy)
Data: Sun 19 Jan 2003 - 17:19:33 MET

On Sat, 18 Jan 2003 19:33:55 +0000 (UTC),
"Maciej Bebenek" <maciej_at_USUN.TO.komorka.org> wrote:

>Jest to jedyne rozwiazanie, poniewaz i neo i iDSL sa nieodlacznie zwiazane z
>konkretna centrala, a nie obszarem geograficznym.
>Pod warunkiem, ze ichniejsza baza danych dziala i jest poprawna.
Baza działa, ale jest nieaktualna. Bardzo nieaktualna.

W mojej lokalizcji gamonie spod 0800 informowali, że usługi DSL nie ma i nie
wiadomo kiedy będzie ("Proszę dzwonić co jakiś czas").
Kiedy zdecydowałem się na n+ w domu i technik montował "hardware" :P
zapytałem czy nie wie kiedy będzie u mnie DSL, a on na to:
Proszę pana, DSL w Pana centrali już jest od ponad 2 miesięcy.

Po wyjściu pana technika łapię za tel. i dzwonie pod 0800.
Pytam ładnie jak to jest, a pani mówi, że usługi nie ma.
Więc jej mówię, że to jakas bzdura, bo technik powiedział co innego.
Na to pani się zaczęła tłumaczyć, że oni to w sumie mają stara bazę, która
jest "co jakiś czas" aktualizowana, i że najlepiej to spytać w lokalnym BOK.
Udając się tam oczywiście osobiście.

Ręce mi po prostu opadły.
O ile,jak się udaję osobiście to BOK TPSA to załatwiam wszystko
(tak mi się wydaje) z odpowiednimi osobami.
Bo te matoły przy słuchawie pod 0800 to żenada.

--
Marcin Patoła - Unix Administrator
gryrfsbe-rot-13_at_cbyfy.tyvjvpr.cy