Re: Neostrada+ - Kraków

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_interia.pl)
Data: Sat 18 Jan 2003 - 20:34:02 MET

Użytkownik "Tomasz Nidecki (Nidas)" <nidas_at_earth.pl> napisał w wiadomości

> Ja posiadam iDSL (Kraków) i awarie obserwuje conajmniej 2-3 razy dziennie.
> Mysle ze z NEO+ jest podobnie o ile nie gorzej. Rzuc okiem na
> pl.internet.komunikaty ;). Tego chyba nie trzeba komentowac (przynajmniej
> informuja o co chodzi bo inaczej juz dawno bym z tego zrezygnowal).

Przesadzasz, z mojej strony moge podac moje dokladnie obserwacje :

07.01.2003 - 16.55 - 18.50 - 2h
08.01.2003 - 16.55 - 19.00 - 2h
09.01.2003 - 13.00 - 15.20 - 2.5h
    - 23.15 - 00.20 - 1h
10.01.2003 - 02.40 - 07.50 - 5h
11.01.2003 - 23.20 - 00.20 - 1h
14.01.2003 - 16.10 - 19.50 - 3.5h
15.01.2003 - 14.20 - 15.20 - 1h
16.01.2003 - 04.10 - 08.55 - 5h

Tak mniejwiecej wyglada aktualnie awaryjnosc i mysle ze jesli chodzi o
Krakow jest to pelna lista.

Maciej Machacz | mailto:xenes_at_interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979