Re: Neostrada+ - Kraków

Autor: Tomasz Nidecki (Nidas) (nidas_at_earth.pl)
Data: Sat 18 Jan 2003 - 15:53:49 MET

Użytkownik "Blurdy Bop" <blurdybop-wytnij-to_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b065t1$pkg$1_at_news.onet.pl...
> Hej,
>
> Pytanie: czy macie jakies doswiadczenia z Neostrada w Krakowie? Mam numer
> 637 XX XX, centrala jest na Pilotow, o ile pamietam. Wkrotce TPsa ma mi
> zainstalowac Neo+, a ostatnio sa podobno powazne problemy z routingiem.
Ale
> z Krakowa jakos na liscie nikt nie narzeka... a przynajmniej nie pisze, ze
> jest z Krakowa ;-)

Ja posiadam iDSL (Kraków) i awarie obserwuje conajmniej 2-3 razy dziennie.
Mysle ze z NEO+ jest podobnie o ile nie gorzej. Rzuc okiem na
pl.internet.komunikaty ;). Tego chyba nie trzeba komentowac (przynajmniej
informuja o co chodzi bo inaczej juz dawno bym z tego zrezygnowal).

Pozdrawiam

--
Tomasz Nidecki (Nidas)
http://www.earth.pl