Re: Co drgnelo w sprawie p2p? (OT?)

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Wed 15 Jan 2003 - 16:59:33 MET

Dnia 2003-01-15 15:08, Uzytkownik maciek kanski napisal(a) :

> Ale w myśl prawa USA producenci mogą infekować i usuwać pliki z komputerów na
> których są pirackie utwory - tak przynajmniej wyczytałem gdzieś przy okazji
> omawiania dziury w WinAMPie. A teraz znalazłem jedynie to:
> http://www.pcworld.pl/news/news.asp?id=44242

Nie...

Ta ustawa im nie przeszła[1]. Pewnie spróbują jeszcze raz, ale obecnie
tępienie p2p metodami wirusowymi podpada w USA pod terroryzm.

[1] De facto zrezygnowali z pierwszej wersji, bo pozwalała włamywać się
każdemu posiadaczowi praw autorskich a nie tylko "zaufanym".

--
"If you PLONK me, I will become more powerful than
you can imagine!" - Obi-wan Expert