Re: interco (www.bis.pl)

Autor: >>Fast & Furious<< (t.kowalski_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 13 Jan 2003 - 08:26:05 MET

Użytkownik "InternetLine" <praca_at_internetline.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam mozliwosc podlaczenia sie przez radio, firma to bis.pl (interco).
> Nadajnik maja w Ursusie.
> Czy ktos mial juz do czynienia z w/w firma i moze cos powiedziec na jej
> temat?
> pozdrawiam
> ghost

koledzy chyba dali ci wyczerpujące informacje, ja natomiast dam ci poradę
odnosnie wiarygodnosci firmy.
nie daj sie przekręcic na kase ponieważ jest pare firm na rynku które
oferuja dostęp radiowy, pobieraja kaske a później znikają.
niech najpierw założa a póxniej wystawia rachuneczek.
posdrawiam
ps. jak sie zdecydujesz to daj jakis znak jak to sie sprawuje.