Re: interco (www.bis.pl)

Autor: wer (wer_at_wer.pl)
Data: Fri 10 Jan 2003 - 12:31:20 MET

InternetLine wrote:
> Witam,
> mam mozliwosc podlaczenia sie przez radio, firma to bis.pl (interco).
> Nadajnik maja w Ursusie.
> Czy ktos mial juz do czynienia z w/w firma i moze cos powiedziec na jej
> temat?
> pozdrawiam
> ghost

Jesli ich usluga dziala tak jak wyglada ich strona, to lepiej nie :)

Ogolnie mam zle doswiadczenia z radiami, jesli to jest jedyna mozliwosc
to trudno, ale ja bede juz z daleka omijal wszelkie technologie radiowe.
  Niestety albo firmy nie potrafia tego robic, albo sprzet jest kiepski,
albo jedno i drugie. Korzystalem juz z 3 laczy radiowych, roznych
providerow. Za kazdym razem byly klopoty. Ostatnio bylo to lacze sferii,
  myslalem, ze sie pochlastam. Niby parametry lacza jak SDI, ale modem
(LG) resetowal sie czasem co sekunda. Lacze sferii mialem tymczasowo,
wiec nie chcialo mi sie bawic w sprawdzanie jaka sekwencja bajtow
resetuje modem. Dodatkowo pojawialy sie bardzo dziwne pakiety. Ale nawet
jeden z wiekszych providerow w warszawie mial klopoty z radiami.
Przyjezdzaly nawet ekipy z zagranicy, w koncu skonczylo sie na wymianie
wszystkich radii u klientow. Mialem tez kontakt ze slynna firma z ursusa
oferujaca dostep przez radio, mam po nich wspomnienia srednio mile i w
szufladzie papiery, ktore trzymam w razie wezwania na swiadka do sadu.
Ale moze ktos ma inne doswiadczenia z radiami.

wer