Re: iDSL warszawa

Autor: rwi (wiewiorowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Jan 2003 - 17:19:39 MET

".:b0l3k:." <b0l3k_at_gdziestam.com.waw.pl> wrote in message
> problem polega na tym, że gdy postawisz maskaradę i udostępnisz łącze na
> kilka osób to będziesz miał takie akcje że chwilami nie będziesz w stanie
> nawiązywać nowych połączeń tcp, podczas gdy połączenia nawiązane wcześniej
> będą działały dopóki ich sam nie przerwiesz. Po jakimś czasie wszystko
wraca
> do normy i działa jak gdyby nigdy nic. Niektórzy twoerdzą że pomaga wtedy
> restart modemu. U mnie nie pomaga. Żeby było śmieszniej pingi i tracerouty
> działają non stop. Takie przywieszania zdarzają się kilkunastokrotnie w
> [...]

hmm, nie wiem ilu masz uzytkownikow u mnie (DSL512,Wroclaw) sa 4 osoby za
maskarada
i jeszcze nie mialem zawieszenia modemu, wszystkie awaria wynikaly z padu
routera
brzegowego (trace do bramy i koniec) a z tymi to jest roznie, czasem i
tydzien pochodzi
a czasem jest pad kilka razy dziennie, najkrotszy to 30 min a najdluzszy
26h.

Robert