Re: iDSL warszawa

Autor: .:b0l3k:. (b0l3k_at_gdziestam.com.waw.pl)
Data: Thu 02 Jan 2003 - 08:13:48 MET

Użytkownik "Wieszczu" <wieszczu_at_fks.pl> napisał w wiadomości
> Ok, ale czy mógłbyś rozwinąć bardziej swoją wielką myśl pt. "z dupy" ??
> Jakieś szczegóły, jak chodzi, jak z awaryjnością itd itp

oczywiście:
problem polega na tym, że gdy postawisz maskaradę i udostępnisz łącze na
kilka osób to będziesz miał takie akcje że chwilami nie będziesz w stanie
nawiązywać nowych połączeń tcp, podczas gdy połączenia nawiązane wcześniej
będą działały dopóki ich sam nie przerwiesz. Po jakimś czasie wszystko wraca
do normy i działa jak gdyby nigdy nic. Niektórzy twoerdzą że pomaga wtedy
restart modemu. U mnie nie pomaga. Żeby było śmieszniej pingi i tracerouty
działają non stop. Takie przywieszania zdarzają się kilkunastokrotnie w
ciągu dnia. Z tego co zauważyłem to jeśli sam jeden korzystam z łącza czy to
przez maskaradę (w momencie gdy inni użytkownicy mają wyłączone komputery)
czy to będąc bezpośrednio podpięty do modemu to wszystko działa OK, nic się
nie przyblokowuje. Ale żeby samemu korzystać z tego łącza to trochę za droga
zabawa.

--
Pozdrawiam
Michał Kwiatkowski