Re: Choc jeden zadowolony klient Neo+?

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 09:41:33 MET

> BTW - jesli ktos posiada jakies namiary, ktore pomoglyby mi ich
pospieszyc (Biuro
> Reklamacji) - bardzo prosze na grupe badz priv...
Adam Leszczyński: Ludzie narzekają na to, że nawet do infolinii nie można
się dodzwonić...
Yann Gontard: To nie dziwi. Infolinia jest często zapchana, bo nie jest
przystosowana do tak rozległej awarii. Proponuję wysyłanie e-maili
(dyrektor.pm_at_telekomunikacja.pl), które są wnikliwie czytane i zawsze dają
nam dodatkową energię i argumenty do wprowadzania zmian.

Więcej:
http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34520,1182864.html