Re: TP SA - jak to jest

Autor: WoLF (wolf_at_warezarchive.org)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 12:17:30 MET

Użytkownik "Pearl" <pearl5.wytnij.wytnij_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:atseka$4sm$1_at_news.tpi.pl...

> Jednak w wielu przypadkach chyba tędy. Robiłem próby na dialery. Jest
sporo
> stron, na których bez względu na to, czy wciśniesz TAK, czy NIE dialer się
> instaluje.

Niemozliwe ! :-o
Podaj chociaz kilka takich adresow, jesli tak jest naprawde, oglosze sie
superlamerem publicznie, na tej grupie !

> Nie zawsze działa natychmiastowo, ale czeka w \Windows,
> \Windows\System lub \Temporary Internet Files do ponownego uruchomienia
> komputera.

Niemozliwe !
Czyli po zainstalowaniu nie startuje wogóle, tylko czeka na restart i potem
startuje podstepnie ?
Prosba o dowód i moje oswiadczenie j.w.

> Należy również sprawdzić, czy połączenia są niedłuższe niż 15 minut.
> Obowiązkiem TP jest rozłączanie połączeń 0700 po upływie 15 min. Jeśli
> połączenie jednorazowe jest dłuższe, tzn. że za pozostały czas nie
> powinniście płacić.

Niemozliwe !
Jeśli TPSA ma obowiazek rozłączyć _po_ 15 min to połaczenia musza byc
dłuzsze nic 15 min :o)
A juz pomijajac sprzecznosć logiczna, to ta informacja jest taką samą bzdurą
jak i wszystkie powyższe, i dlatego:
Prosba o dowód i moje oswiadczenie j.w.

:o)

--