Re: TP SA - jak to jest

Autor: Pearl (pearl5.wytnij.wytnij_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 14:04:20 MET

Użytkownik "Szymon" <szymonunion_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Kolega juz cos sciagnal takiego, nadzwonil i teraz nie ma kto za to
placic -
> i najlepiej cala wina zrzucic na monopoliste? Wyjatkowo - nie tedy droga.

Jednak w wielu przypadkach chyba tędy. Robiłem próby na dialery. Jest sporo
stron, na których bez względu na to, czy wciśniesz TAK, czy NIE dialer się
instaluje. Nie zawsze działa natychmiastowo, ale czeka w \Windows,
\Windows\System lub \Temporary Internet Files do ponownego uruchomienia
komputera.
Telekomunikacja jest udziałowcem, bo za 0700 zbiera chyba połowę zysków.
Powinna zatem pilnować, czy wykupujący usługę 0700 postępuje zgodnie z
regulaminem TP, czyli opracowanym przez nią.

Mogłem sobie pozwolić na kilkanaście prób, bo żeby wyjść na zewnątrz muszę
wybierać 00, 01 lub 02. Zatem przy uruchomieniu dialera 0700... dostaję
komunikat "Nie ma takiego numeru".

Poza tym ci, którzy załapaliście się na dialer powłączajcie sobie
głośniczki, przecież od razu słychać, że nie jest wybierany właściwy numer.
:-)
Należy również sprawdzić, czy połączenia są niedłuższe niż 15 minut.
Obowiązkiem TP jest rozłączanie połączeń 0700 po upływie 15 min. Jeśli
połączenie jednorazowe jest dłuższe, tzn. że za pozostały czas nie
powinniście płacić.

--
Pozdrawiam.
Perła