Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_USUN.TO.komorka.org)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 22:15:21 MET
> A teraz sobie wyobraź że pracujesz w takim BOKu na telefonie i
> odbierasz dziennie 500 telefonów od sfrustrowanych tępaków
> rzucających wyzwiskami. Ten sam efekt co Ty osiągam będąc dla
> rozmówcy miłym... Nie wpadło Ci pewnie nigdy do głowy że ludzie
> siedzący na infolinii nie mają praktycznie żadnego wpływu na
> awaryjność łącz? Ale co Cię to obchodzi... Ważne że się wyżyłeś na
> skur... z telekomuny... Echhhh...
W zasadzie masz racje... Ale mnie tez juz szlag trafia na sama mysl o rozmowie z tym ichniejszym nieContact Center.
Wczoraj jakis misio poradzil mojej znajomej - (nie)szczesliwej posiadaczce neo, zeby sie z biurem i cala robota
przeniosla do kawiarenki internetowej....
M.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:03:42 MET DST