Re: InternetDSL - porashka

Autor: Piotr GMW Roczniak (gmw_at_roger4.net.eu.org)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 21:29:45 MET

Dnia Thu, 19 Dec 2002 08:26:50 +0000, pi0tr napisał(a):

[...]

> Paniusia albo 'technik' zaraz beda wiedzieli co na prawde
> dzieje sie z laczem, a nie beda sciemniac, ze o awarii nic nie wiedza.
> W Katowicach DSL pada srednio 2 razy dziennie wiec mnie juz poznaja...

A teraz sobie wyobraź że pracujesz w takim BOKu na telefonie i odbierasz
dziennie 500 telefonów od sfrustrowanych tępaków rzucających wyzwiskami.
Ten sam efekt co Ty osiągam będąc dla rozmówcy miłym...
Nie wpadło Ci pewnie nigdy do głowy że ludzie siedzący na infolinii nie
mają praktycznie żadnego wpływu na awaryjność łącz?
Ale co Cię to obchodzi... Ważne że się wyżyłeś na skur... z telekomuny...
Echhhh...

--
Piotr GMV/ Roczniak
gmw [ma fajne konto na] roger4.net.eu.org