Re: TP SA - jak to jest

Autor: Wojtek Bojdo/l (wojboj_at__-wytnij'/'ptaka-_htcon.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 12:38:20 MET

In article <atqsvu$13l$1_at_foka.acn.pl>, Kris wrote:
> Czy dopuszczalne jest aby przez 020... , w trakcie surfowania możliwe było
> automatyczne przekierowanie użytkownika na 0700... ?

W systemach firmy Microsoft - jest to mozliwe.
O ,,dopuszczalnosci'' nie bede sie wypowiadal.

> TP SA twierdzi, że są
> strony z odpowiednim ostrzeżeniem które to robią! Użytkowników łącza TEPSA
> wcześniej o takiej możliwości nie informuje.

Twoje pretensje do TPSA sa niedorzeczne.
Powinienes miec pretensje do firmy Microsoft, ktora nie zabezpiecza
uzytkownikow przed ich czynami.

> Jeszcze ciekawsze jest to, że po jego załadowaniu następne
> uruchomienie IE powoduje łączenie automatyczne już nie z 020... ale z
> 0700...!

Nic ciekawego.
Uruchomiony przez Ciebie program zmienia konfiguracje *Twojego* (tak,
nalezacego do Ciebie, nie do Telekomunikacji Polskiej SA) komputera.

> Nigdy z taką działalnością zagranicznych operatorów się nie spotkałem - czy
> TP SA robi to legalnie?

TPSA *nic* z Twoim komputerem nie robi.
To takze *Twoj* modem wybiera numer.
To, jaki numer wybiera *Twoj* modemy zalezy tylko i wylacznie od Ciebie.
Jakbys korzystal z Netii byloby dokladnie tak samo.

> Nie potrafię też powiedzieć co się dzieje po wyjściu z takiej strony - wg
> mnie do końca sesji bije licznik jak dla 0700...
> Może ktoś z tym już miał doczynienia? Jak walczyć?

Zmienic system na FreeBSD lub Solarisa,
lub ew. nie wchodzic na takie strony.

--
spragniony wiedzy praktycznej ?