Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAM.konta.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 13:44:18 MET

Witam,

> z 1Mbita w Netiowym standardowym BDI mam pingi do tego routera od 27ms
> do 89ms przy srednio obciazonym laczy w danej chwili.
> cira nie mam tez ;)

Dzieki wszystkim za odpowiedzi :)
Dzis lacze przechodzi same siebie.

Pierwsze lacze, ping do jego routera brzegowego:

--- 213.77.125.9 ping statistics ---
100 packets transmitted, 50 packets received, 50% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 1181.205/2114.505/3966.192/665.320 ms

Ping do tego samego routera z drugiego lacza:

--- 213.77.125.9 ping statistics ---
251 packets transmitted, 244 packets received, 2% packet loss
round-trip min/avg/max/mdev = 9.483/46.064/135.640/30.774 ms

Po raz drugi zglosilem awarie, po pierwszym razie odpowiedz standardowa -
'brak CIRu, router jest obciazony, nie gwarantujemy pingow', ciekawe ze
akurat
14 dni przed zakonczeniem 'atrakcyjnej' promocji przejdz za zlotowke i
jeszcze
bardziej ciekawe ze pingi do tego routera przez 2,5 roku byly wrecz zbyt
optymistyczne a tu nagle bum i sie tak mocno obciazyl ;)

Niekompetencja polpakow zaczyna mnie dobijac... Od miesiaca prosze sie o
oferte na 6Mbit z Load Balancingiem i doprosic sie nie moge, a tu mnie
jeszcze
w tak chamski sposob chca zmusic do przejscia na jakze ciekawa cenowo
oferte:)
pozdr.

--
 Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006