Re: InternetDSL - porashka

Autor: maciek kanski (kanski_at_N0SPAM123.ant.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 14:32:42 MET

On 12/15/2002 11:22 AM, Jacek Orlowski wrote:
> Ostatnio mam dziwny objaw na DSLu - chwilowy (12- 120 min) zanik
> komunikacji na niektorych portach. Problem wystepuje tylko przy NAT,
> ktory realizuje na Linuxie. Na sieciowce w strone DSL pakiety wychodza
> natomiast nie wracaja. Lacze sie caly czas na ten sam serwer, ktory na
> pewno jest OK (mam drugie lacze), na podstawowe porty (21, 22, 25, 110)
> i raz dziala raz nie. Najlepsze jest to ze nic nie robie i zaczyna dzialac
> :-o
> a za chwile przestaje. Jedyne wiec co sie zmienia w pakietach to chyba
> [...]

Z filtracją portów wychodzących na tcp miałem też do czynienia.
Filtrowanie ruchu wychodzącego jest usługą płatną i nie mozna jej
włączyć przez "panel sterowania" na stronie WWW. Okazało się jednak że w
moim przypadku usługa "sama się włączyła" a technicy przez 4 dni myśleli
co to może być (oczywiście najpierw miałem restartować modem, windowsa
itd. itp.)

Pzdr