Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Marek Gutkowski (hobbit_at_britnej.spirs.jest.piekna.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 08:01:39 MET

W artykule <asq4vo$ij$1_at_foka.acn.pl> maciek kanski napisał(a):

> Miałem na myśli interfejs sieciowy idący do TPSA - jak masz lokalne
> sieci to oczywiście że ruter (nie tylko na linuxie) musi sobie radzić z
> problemem.
Tia. Uważam zresztą, że zmuszanie mnie do takich hackerstw jest
świństwem. Dajcie ludziom firewalla za darmo, to popsują Internet. A
potem na mnie najeżdżają, jak piszę na pcols, że blokowanie ICMP to
lamerstwo. Przykład pierwszy z brzegu: www.pkp.com.pl. Nie lubią
fragmentacji pakietów. Po prostu jej nie lubią.

--
//Too drunk. Fix later.
Hobbit <hobbit_at_britnej.spirs.jest.piekna.pl>