Kiedy to się wreszcie skończy

Autor: Jacek (drojac_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 14:34:13 MET

Drodzy panowie z TPSA, wiem że czytacie tą grupę, napiszcie kiedy wreszcie
skończą się problemy z siecią. To co się teraz dzieje to jest wielka kpina
 Dziennie jest tyle awarii sieci ile niedawno jeszcze było w ciągu
miesiąca. Dla posiadaczy Neo+ mam natomiast małą pociechę. Macie
towarzyszy niedoli..Od kilkunastu dni dołączył do Was dostęp komutowany.
(fachowo to się nazywa "problemy z autentykacją"). W tym przypadku są to
jeszcze dodatkowe koszty. Każde nieudane połączenie to 1 impuls lub
uszerbek na ryczałcie. (niby nic ale przy wielu próbach może się uskładać
ładna sumka). Ciekawy jestem czy TPSA wpadnie na pomysł jakiejkolwiek
formy rekompensaty. Jakiś upust na abonamencie za Neo, jakieś ekstra
minuty w ryczałcie,. Nie chodzi mi nawet o jakieś duże sumy, tak po prostu
symbolicznie, żeby chociaż stworzyć pozory że myślą o klientach.
Jacek