Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Stefan Z. (stefcioz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 08:08:11 MET

On Sun, 1 Dec 2002 18:38:36 +0000 (UTC), Marek Gutkowski
<hobbit_at_britnej.spirs.jest.piekna.pl> napisal(a):

>Jesteś pewny, że to problem modemów? Ile komputerów masz podłączonych do
>tej Neostrady?

Po pierwsze - mam DSL 512 (może niejasno określiłem to w swoim
liście). Gościu mówił o sprzęcie w centrali, który po prostu nie
wydala - nie sprawdza się przy takim ruchu. Kraków jest już dość
porządnie obciążony, z resztą podobne jaja są na terenie całej Polski
- padanie routerów. Po prostu się przeliczyli i mają wymieniać sprzęt.

Kompów w sieci w tej chwili mam 10 - z czego jednocześnie maksymalnie
włączonych ostatnio 5-7 (z oczywistych powodów). Myślałem początkowo,
że to może wina LANu, switchy (Planet) - ale nie (pingi ok, żadnych
błądzących czy gubionych wewnątrz pakietów. Czasami są jaja z
otoczeniem - ale winda tak chyba ma). Są skoki prędkości i już.
Przykładowo rano była kiszka, a teraz chodzi całkiem, całkiem - już
można zaakceptować. Nie jest to jeszcze to co kiedyś, ale można
pracować.

--
Pozdrawiam!
Stefcio Z.