Autor: Wojciech Wielogorski (rdt_at_elend.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 18:50:34 MET
"WoLF" <wolf*delete*@warezarchive.org> wrote in message
news:ar66vj$mka$2_at_news.tpi.pl...
> ... a czy powinni ?
>
> Sprawa dotyczy łacza polpak T i wyglada tak:
>
> kilka dni temu była u nich jakas awaria, ze całkiem połaczenie zginęło,
> modem (Alcatel) mrugał czerwonymi kontrolkami.
> Zgłosiłem, na drugi dzień modem przestał świecic na czerwono. ale router
> (Intel8100) nadal mruga.
> Tpsa przychodziła, sprawdziła modem i powiedziała że nic sie nie zmieniło,
z
> ich strony jest tak jak było przed awarią.
>
> Poprosiłem więc o to by przyjechał ktos od nich ze swoim routerem by mi
> udowodnić, że jest wyszystko o.k.
> Router wszystkie ustawienia trzyma, nic się nie przestawiło.
> Tpsa powiedziała ze nie przyjada bo j e s t z a d a l e k o od
ich
> najblizszego punktu obsługi technicznej (60 km)
a gdzie zglaszales - lokalnie? zglos to na infolinii, niech sprawdza od
siebie. zapisz sobie numer zgloszenia. niech zaloza zdalnie petle DL na
modemie i sobie sprawdza. jesli nadal wszystko bedzie oki to znaczy ze albo
cos u ciebie nie tak, albo uszkodzony interface w modemie (znam takie
przypadki). SD, na routerze sprawdz sobie obecnosc sygnalu DCD z modemu.
jesli jest, sprawdz czy PVC jest podniesiony.
jak nie zechca przyjechac dzwon do sekretariatu dyr Sowy w CST i wyluszcz
sprawe :)
pzdr
w
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:03:01 MET DST