tpsa nie chce przyjechać by sprawdzić łacze ...

Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 15:25:28 MET

... a czy powinni ?

Sprawa dotyczy łacza polpak T i wyglada tak:

kilka dni temu była u nich jakas awaria, ze całkiem połaczenie zginęło,
modem (Alcatel) mrugał czerwonymi kontrolkami.
Zgłosiłem, na drugi dzień modem przestał świecic na czerwono. ale router
(Intel8100) nadal mruga.
Tpsa przychodziła, sprawdziła modem i powiedziała że nic sie nie zmieniło, z
ich strony jest tak jak było przed awarią.

Poprosiłem więc o to by przyjechał ktos od nich ze swoim routerem by mi
udowodnić, że jest wyszystko o.k.
Router wszystkie ustawienia trzyma, nic się nie przestawiło.
Tpsa powiedziała ze nie przyjada bo j e s t z a d a l e k o od ich
najblizszego punktu obsługi technicznej (60 km)

więc siedze sobie teraz na modemie i szczycę się najdrozszą w świecie ceną
za kazdy przesłany bit
;o)

happy

--