Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 15:25:28 MET
... a czy powinni ?
Sprawa dotyczy łacza polpak T i wyglada tak:
kilka dni temu była u nich jakas awaria, ze całkiem połaczenie zginęło,
modem (Alcatel) mrugał czerwonymi kontrolkami.
Zgłosiłem, na drugi dzień modem przestał świecic na czerwono. ale router
(Intel8100) nadal mruga.
Tpsa przychodziła, sprawdziła modem i powiedziała że nic sie nie zmieniło, z
ich strony jest tak jak było przed awarią.
Poprosiłem więc o to by przyjechał ktos od nich ze swoim routerem by mi
udowodnić, że jest wyszystko o.k.
Router wszystkie ustawienia trzyma, nic się nie przestawiło.
Tpsa powiedziała ze nie przyjada bo j e s t z a d a l e k o od ich
najblizszego punktu obsługi technicznej (60 km)
więc siedze sobie teraz na modemie i szczycę się najdrozszą w świecie ceną
za kazdy przesłany bit
;o)
happy
-- WoLF http://www.warezarchive.org http://www.gamezarchive.org *Life is brutal, full zasadzkas and kopas w dupas*
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:03:01 MET DST