Re: a moze inaczej? (p2p)

Autor: Huginn (jurek_at_qw.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 13:27:06 MET

> Ja nie wierze ja to wiem z doswiadczenia. Ba nawet nie tylko patrzac na
> legalne czy nie legalne zajmujac sie wylacznie Kazaa2 i wycinajac ja ruch
> mojej sieci spadl o polowe. To jest rzeczywistosc a nie teoria. Zreszta
> wiele osob zrobilo to co ja i potwierdzili mi fakt ze ich lacza po
wycieciu
> tylko kazaa zwolnily sie dosc znacznie.

I tu z przedmowca sie zgodze - dzis wlasnie zablokowalismy ruch na czwartej
sieci - kazaa2 i co obciazenie routera i serwera spadlo o 80% na 2mbps -
bylem w szoku, a kombinatorkow i malych "hackerow" ostrzeglismy - ze porty
im wszystkie poblokujemy od 1000 do 5500 lub w najgorszym wypadku zostana
odlaczeni jak cos wykabinuja. Moga sobie korzystac DC czy tez grokstera - to
mi nie przeszkadza, ale jak cos lata po wszystkich portach od 1000 do 5500
to ja jestem wsciekly!
Trzeba walczyc z zaraza i tlumic w zarodku!
To jest plaga i trzeba z nia walczyc!!!!

pozdr
Jurek