Re: DSL - czy to norma?

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (stepinski_at_NOSPAMsoundtrade.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 18:42:56 MET

Użytkownik "Duncan" <duncan_at_topnet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Dlatego chcialem sie poradzic czy to co mnie sie dzieje to norma czy cos
> nowego.

Podobno norma. Objawy zbliżone występują w przypadku mojego DSL1 w
Warszawie.

[...]
> Tlumaczyl to tym ze maja za duzy ruch i dopoki nie rozbuduja
infrastruktury
> sieci nic sie nie zmieni!!

Ha, a mnie tłumaczył, że problem dotyka praktycznie wszystkich użytkowników
DSL w Warszawie podłączonych do routerów usługowych, do których wpiętych
jest więcej, niż kilku abonentów . Zawodzą routery, problem jest znany
producentowi, TPSA i producent podobnież traktują sprawę niezwykle
prestiżowo i pracują nad tym najtęższe tepsowe głowy. :-)))

[...]
> Czy moge ubiegac sie o jakas rekompensate, skoro nie zawsze mam dostep do
> sieci?

"Czekać cierpliwie i ew. składać reklamację co do wysokości faktury" - Pan
Technik z TPSA. Jeśli ktoś z Użytkowników nie zgłosił problemu to zgłosić,
zanotować skrupulatnie numerek zgłoszenia i nie dać się spuścić
stwierdzeniu, że już działać będzie. Inaczej nie będzie podstaw do
reklamacji.

Ten typ problemu z DSL jest wałkowany też na pl.comp.networking, wątek
"Problem z DSL w TPSA" z 05.09. br.

--
Pozdrawiam, Miro
stepinski_at_soundtradeNOSPAM.pl (odpowiadając usuń NOSPAM)