Re: pakietowane lacze providera

Autor: Wojciech Lewandowski (wojtek_at_aol.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 13:34:46 MET

"Arti" <sonno_at_wp.pl> wrote in message

> Bo pewnie ma racje. Wiesz tez pracuje w firmie ISP i w 99% niestety
> wina jest po stronie tpsa, nawet nie wyobrazasz sobie jak oni dopiero
> sciemniaja...

DOKLADNIE! Raczej nie sadze, ze provider sciemnia swoich klientow, ale co
moze za to ze polpak robi sobie jaja, i np. zapelnienie trunkow w pcimiu
dolnym dla polpaku to powod np. obnizenia pojemnosci lacza znajdujacego sie
700 km. dalej.
Zapytalbym raczej providera jaka daje gwarancje w umowie, no i nie moze byc
ta gwarancja wieksza niz on sam posiada od polpak. TZW CIR, jesli ma
wykupiony CIR to gwarantowac winien uslugi dla swoich klientow oscylujacych
w granicach wykupionego CIRA w polpak. Tak jest uczciwie. Jednak z
doswiadczenia wiem ze klienci koncowi nie maja pojecia o sieci frame-relay i
zasadach dzialania i dla nich haslo 2 MB zawsze musi sie przelozyc na non
stop 200 kilobajtow/s z serwera na wyspach owczych ::) a to juz jest
kompletna ignorancja dla techniki, fizyki i w ogole jakiejs podstawowej
wiedzy technicznej.

W.L.