Re: Wyjście na świat przez tpnet

Autor: Szymon (szymonunion_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 09:43:33 MET

Użytkownik "Jacek" <drojac_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
> Czy macie dziś problemy z wyjściem "na świat" przez tpse ?. Tpnet
> pisze że miał awarię, ale niby o 9 rano wszystko zostało napraawione.
> Ja niestety tego nie zauważyłem. Jest (przynajmniej w Łodzi)
> tragicznie, jak za dawnych "dobrych" lat (wywołujesz stronę i masz
> czas na zrobienie herbaty itp...).
> Jacek

    Witam,

do BOK'u Polpaku dzwoniles? Z innymi znajomymi z laczem do TPNET'u (w Lodzi i nie tylko) sie kontaktowales?

Jezeli stwierdziles rano jakiekolwiek problemy to od razu powinienes dzwonic do BOK'u - no chyba, ze Ci nie zalezy na poprawnej pracy Twojego lacza.

BTW: Moze tak zmien kodowanie z iso-8859-1 na iso-8859-2 ?

    Pozdrawiam,

--
SzYmOn