Re: Moje 3 grosze czyli ameryka?ski punkt widzenia

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 14:46:01 MET DST

futszaK napisal(a) [21 Oct 2002]:

> to mogliby chociaż świadczyć dogodne usługi dla tych co świadczą
> usługi dla przeciętnego Kowalskiego

Sprzedaja dostep do Internetu 2 Mbit/s z gwarancjami, czyli cos na czym
sie swiadczy uslugi dla przecietnych Kowalskich ;)

> bo nawet nikt mi nie odpowiedział na maila co jest już wyraźnym
> nietaktem

To zle sie wyraziles. "Webmaster jest do dupy" wyraza watpliwosc co do
umiejetnosci osoby dotyczacych zajmowania sie stronami WWW. Jezeli taka
osoba nie odpowiedziala ci na email, to jest jest np. niekontaktowa ;)

--
                          (moskit-at-irc.pl)