Re: 4 x DSL

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 14:45:26 MET DST

"Marek Królikowski" <admin_at_wset.edu.pl> wrote in

> Witam
> Czy ktos probowal kiedys polaczyc 4 DSLe ze Soba ?
> Mam zamiar kupic 4 lacza DSL - 1 MBps w jedna strone 256kbit w druga
> strone... co w sumie daje jesl ida sie zlaczyc 4 MBps w jedna strone i
> 1MBps w 2 strone...
> Czy da sie polaczyc ze Soba ? Mowie tutaj o usludze TPSA -
> http://www.internetdsl.pl/index.php?id=3

da sie , ale agregacje bedziesz musial przeprowadzic u siebie , TPsa nigdy
, ale to przenigdy ci takiego prezentu nie sprawi :D , transparent proxy i
kombinujesz z load balancingiem

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P