Re: Pornografia

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 17:21:30 MET DST

"Grzegorz.Janoszka_at_f2virt.onet.pl" napisal(la) dnia 2002-10-21 12:52, te
oto slowa:

> Swego czasu widziałem różne magiczne regułki do squida, które miały
> zablokować dostęp do większości stron pornograficznych.
> Mam pytanie: czy gdziekolwiek w PL ktokolwiek stosuje takie coś?

Watpie (chyba, ze na uzytek wlasny-wewnetrzny). :-)

> Jaka jest tego skuteczność przy teraźniejszym zalewie stron erotycznych?

Uzywam dosc _pokaznej_ bazy (gdzies sobie w sieci "lezala"), a pomimo
tego ze skutecznoscia roznie bywa (troche te reg-exp-y "przymulaja" mojego
Squid-a).

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"