Pornografia

Autor: Grzegorz.Janoszka_at_f2virt.onet.pl
Data: Mon 21 Oct 2002 - 12:52:49 MET DST

Swego czasu widziałem różne magiczne regułki do squida, które miały
zablokować dostęp do większości stron pornograficznych.
Mam pytanie: czy gdziekolwiek w PL ktokolwiek stosuje takie coś?
Jaka jest tego skuteczność przy teraźniejszym zalewie stron erotycznych?

--
Grzegorz Janoszka
 www.consulta.pl		odpowiadając POPRAW adres