Re: Neostrada plus (czyli jak nabic sobie kieszen a klientow w butelke)

Autor: tm (take2_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:03:36 MET DST

"Bugsey" <ggrzesik_at_poczta.neostrada.pl> wrote in message

> Od maja 2002 jestem szarym, sfrustrowanym i oszukanym
> uzytkownikiem najpierw Neo potem Neo+.
> Poniewaz poziom irytacji podskoczyl mi juz grubo powyzej
> stanu alarmowego, musze sie gdzies uzewnetrznic. Powody sa

[...]

Mysle, ze powodem problemow (oprocz awarii) jest wlasnie przeciazenie laczy.
To oczywiste, ze TPSA nie jest w stanie zaspokoic popytu na te usluge i
zadne to odkrycie.
Musze tez przyznac, ze w obliczu tego, co piszesz smieszne sa te telewizyjne
reklamy telekomuny o rzekomo "przyjaznym" podejsciu do klienta. Ten Francuz
(zapomnialem nazwiska) z TPI tez cos mowil w jakims wywiadzie w Wyborczej,
ze sprawy maja sie zmieniac na lepsze itp., ale widzimy jak sie
(nie)zmieniaja. Tak jak bylo - maja nas w dupie.
A pytania "po co wybrales TP" sa smieszne w momencie, gdy mam dostep jedynie
do tego operatora. Poza tym chyba troche bardziej jestem sklonny wybrac tego
molocha, niz jakas mala firme, ktora jutro moze zbankrutowac.

tom